Ancher..anak buah kesayangan

Sunday, July 5, 2009

SAKRIL SIDIK DALAM KENANGAN

peminat2 yg tidak henti2 menyokong sakril & jan lupa undi lagu sakril dalam pencalonan artis pertisa nanti ahhh...... sayang you allll......dan undi lagu sakril di bontugan juga"~sakril sidik.


Apabila mendengar Berita pemergian beliau daripada adik di keningau, terasa kaku sekejap, tidak lama kemudian air mata mengalir..huuuuu, kesedihan yang suda bertahun lamanya berlalu semasa kakak meningal dunia kerana penyakit yang sama, seperti muncul kembali....walaupun perkenalan yang begitu singkat hari itu tapi ia tetap terpahat di dalam hati untuk selamanya kerana beliau seorang yang terlalu baik hati dan friendly, semoga dia ditempatkan dikalangan orang2 beriman, amen...

friendster beliau : http://profiles.friendster.com/87809122

















SAKRIL SIDIK - REST IN PEACE (RIP)

7 comments:

Don MS July 6, 2009 at 7:42 AM  

Takziah untuk keluarga sakril... Begitulah suratan takdir...
Setiap yang datang pasti akan pergi...
Setiap yang hidup di bumi fana ini pasti akan gugur akhirnya...
Namun, kenangan tentang dirinya mungkin akan terus terpahat di hati dan ingatan para peminatnya...

HASNIZAM September 3, 2010 at 2:41 AM  

suara nya sangat merdu sekali.....saya ada permintaan,boleh tlng letak lagu raya aril ka disini....

Eddow November 24, 2011 at 11:05 PM  

saya sangat meminati lagu mendiang sakril sidik. pertama kali saya mendengar lagunya ketika bersiaran dalam radio dusun bersama penyanyi lain... tak ingat. tapi amat malang kerana saya hanya mengetahui beliau sudah meninggal dunia setelah lebih 2 tahun (hari ini 24.11.2011)

May God Bless you Sakril.. Amen.

Anonymous,  June 6, 2012 at 3:06 PM  

berapa ba umur dia ni yang sebenar-benarnya

Unknown September 24, 2013 at 11:29 PM  

Saya sentiasa mendengar lagunya tak sangka beliau sudah pergi meninggalkan kita...RIP

Unknown May 22, 2016 at 10:21 PM  

pertama kali saya mendengar lagu adik ni sangat2 merdu .....tapi saya tak sangka beliau telah pun pergi ...kita semua .RIP

Unknown December 14, 2017 at 8:05 PM  

Kunjungan ke Sabah minggu lalu... Saya mula berkenalan dgn lagu mendiang... Dinyanyikan oleh adik kaum Dusun... Terus jatuh hati... Meskipun saya orang Banjar...




  ©Template by Dicas Blogger.